TUAN EMPUNYA BLOGGER.

PENGIKUT SEKALIAN.

Tuesday, February 1, 2011

Assalammualaikum dan salam satu malaysia. Tetiba aku rasa rinduu sgt nak merepek dkt blog aku yg dah berhabuk ni. Mehh cium sikit. Muuuuah. Okayy, bangun jea tidur aku terus online. Hahah. Tahuu tak apa aku nak merepek harini? Taktahu kann? Sbb aku belum bgtahu. Sabar, kauorg kalau cerita hot nak tahu cepat jee. Hihi. Harini aku nak cerita pasal aku yg jahat ni. Bak kata AB, aku ni amat, sangat dan terlalu jahat. Kenapa jahat? kauorg boleh sabar tak? gelojoh nak tahu kenapa aku jahat. Aku ni takda lah jahat mana. Setakat bahan membahan ni. Gurauu jee wehh. Aku nak gelak jee setiap kali buka Group Exstudent Smksp tu. Mcm mcm perkataan keluar. Aku lahh ketua segala bahan kot? Eh, silap. bukan bahan. BAHNA bak kata killy. Haha. Okayy, niat aku bukan nak memalukan kauorg. Sukasuka jee. Jumpa kauorg mmg setahun sekali pun susah. Semua busy skrg, mana yg kerja. Aku tahu gaji dah masuk. Jgn lupa aku :D aku tak minta banyak lahh. Ais krim pun dah best. Cuti seminggu ni bosan betul. Aku taktahu nak buatapa. harihari dok mengonline jee. MengeLIKE status orang. Hahah. Nak lepak? Haiyoo, takpayah lah bunga. Cerita Atirah dgn Hana nak gempak jee, dari haritu lagi. Tak lepak lepak juga. Hahah. Eh, AB. Tahu tak setiap hari semakin sayang saya dkt awak? Amboi, dah pandai bahan aku sekarang. KA kau! Hahah. Hana, rinduu kau lahh soiot. Huahaha. Sorry AB, saya mmg kuat jealous lahh. Jgn suruh saya rapat dgn dia, saya tak boleh -.- tapi saya akan cuba :D birthday awak nak dekat :( saya takut. Hadoi, apa patut saya bagi ni? Saya tak reti lah nak beli barang lelaki ni. Leceh, tambah lagi awak ni cerewet mengalahkan perempuan. Haha. Hmmmp. Smlm, jam 7.56 pm ada msg dari teettttt! Dalam text tu, dia tulis 'kenapa you remove i?' okayy aku tak reply. Tapi jawapan dia ada dkt kau. Aku just remove kau dari FB. Tapi kau remove aku dari hidup kau kann? Sorry lahh. Saya bukan Bunga/bubga/bubnga/bung yg duluu. Kau tgk semua nama aku tuu? Ni kerja kawankawan aku yg baik hati lagi comel mcm aku rosakkan nama aku. Hahha. Soiot betul. Cukut kepala sorgsorg baru tahuu. Tak boleh nak kaitim sikit :P smlm aku nangis, tetiba rasa amat rinduu dkt zaman sekola. Kauorg rinduu aku tak wehh? :') alreadyy miss yoo 4/5 P2 09/10 <33 Byeeee-

No comments:

Post a Comment