TUAN EMPUNYA BLOGGER.

PENGIKUT SEKALIAN.

Wednesday, February 2, 2011

di sini mula and start segalanya, kejap! mula dan start bukan sama ke? haha. kayy, ignore jee laah. harini aku nak buat AKU JANJI. haha. klaka tak? hmmmp. okayy, AKU JANJI TAKKAN BAHAN KAWAN-2 AKU LAGI. AKU MINTA MAAF DKT WAWAN, SYAMEEL, HANA, NIA, FATIN, ATIRAH, ALANG, ACAB, MIZAN, KILLY, HAIZUM, AND SIAPA LAGI NAMA YG AKU SELALU BAHAN. smlm jam 4.23 am. aku kena tagged sbb salah taip. habis KILLY, IQMAL, MYRUL, AIMAN, AND EJAD BAHAN AKU. teruk, sampai aku menangis. hahaha :D sampai emal delete lah tagged photo tu. emal, aku merajuk dgn kau! kuikui. bunga janji tak bahan kauorg dah :'D aku dah taknak cari salah orang. huahaha. then jam 4.46 kot, ada satu call. jeng jeng jeng, siapa tu? killy call aku. haaa, menangis nangis aku. kau ingat aku mainmain nangis apa? haha. aku pun terus menangis, sambil menaip hantar post dkt HANA FARHANA,

hana. sedih, aku tgh menangis :') aku bahan orang takda lah sampai nak tag, at least dalam exstudent. ni Mohd Iqmal buat aku nangis naa, kau tahu kan aku ni cengeng. Fitri Raffi dgn Myrul Wayne bahan aku habis naa. niat aku gurau jee, tak caya? tgk blog aku naa. aku tgh nangis teruk ni. i need you naa. haha. ngade-2 kan aku? tapi ni lah kenyataan. aku takkan tegur mal dah naa. aku nangis mcm kena cerai jee ni. mana kau naaa? aku nak peluk kau :'(

HAHA. aku mengadu dkt bestfriend aku. aku dapat curi jap tagged photos emal tagged dkt aku, salah aku sikit. KEMAIN SUKA KAUORG YEA? :D
TGK NI. THNKSSSSSSSSSSSSSSS EMAL YEEEE :)






HAHA. MEMANG PADAN MUKA DGN AKU KAN? SUKA BAHAN ORANG. KENA BALIK DKT MUKA SENDIRI. HAHAHA :D selepas aku di tagged, kecoh satu fb pasal kesalahan aku. semua orang kelihatan gembira mcm dapat duit satu juta, aku pula? menangis. cengeng. aku offline and tidur. keesokkan harinya aku bangun jeeee. MAKKKKKKKKKKKKK! mata aku lebam, huwaaaa :') mcm mana nak keluar ni? habis tak comel dah? hihi. aku pun online fb aku, wahh. kemain emal nak pujuk aku, siap hantar ini gambar lagi..




kononnya nak pujuk aku -.- emal, setakat kau bagi gmbr. takpayah cerita lah babe. aku pun boleh. aku nak yg real punya, baru aku tak merajuk dgn kau dah. haha. btw THNKSSS sbb bagi aku nangis smlm. grrrrrrrrr. mehh, aku lempang pang pang kau sikit boleh? :P haha.

yess! harini rabu bersamaan dua haribulan dua tahun dua ribu sebelas :D kenapa dgn tarikh ni? harini aku nak keluar dgn haizum, hana, nia and aimi. untuk pertama kalinya. kahkahkah. tahuu tak kauorg? jam 8.58 pagi aku dah dikejutkan oleh pakwe tersayang suruh aku bangun. terima kasih yangg, kejut saya. mehh cium sikit. MUAHMUAH :D haha. okayy babe, harini keluar nak cari something special untuk teetttttttt! haha.

nak cerita lagi boleh? last jeeee, tahu dah kauorg nyampah baca pnjgpnjg ni, smlm kyra call aku. OMG. awat suara kau comel sgt kyra? haha. aku ajak dia keluar, tapi katanya nak pergi pahang. hmmmp. takpeeee lahh. maybe next time kita boleh keluar samasama :) dia call aku ada lah dalam tiga belas minit empat puluh tiga saat, biasa lah. perempuan dah bercakap dgn perempuan. apalagi? gosssip lahh. auwhh! gossip apa? dahdah. semua nak tahu lah kauorg. suka tambah dosa tau :'D apapun. kyra, keep our secret. fewwwwit. haha. okayy dah. sampai sini jeeee. iloveyouu <33



No comments:

Post a Comment