TUAN EMPUNYA BLOGGER.

PENGIKUT SEKALIAN.

Sunday, January 16, 2011

asal hari ahad jee aku mula laa buat muka toye taknak balik hostel :'( huwaaaa. alaaaa. haish. tak suka tak suka, nak duduk rumah goyang kaki jee boleh? haha. smlm kankan aku lepak amber dgn AB, ayie && nadd. alahai, mcm bang-ang. lepak sampai lupa bawa balik payung. haha. lagi berapa jam jee aku nak gerak ke IPB. nak basuh baju semua, kemas tmpt tidur aku yg bersepah tuu. hehe. then, malam nak pergi pasar malam dgn hana && nia. maybe ada awe, sbb aku nak tuntut rewards aku dari dia. huahaha. sejak aku masuk IPB ni, ramai bertanya, 'bunga, kau dah pakai tudung kee?' haha. aku pun jawab lah. 'aah, dah. dkt ipb jee. luar belum lagi -.- haha' sabar lah wehh, aku tak ready lagi, InsyaAllah. kalau hidayah datang awal, awal laaa aku pakai. woahh.terima kasih awak bagi saya baju mickey mouse tu. auwhh. comel lah mcm saya (; haha. terimakasih tautau. onlinee fb pun boring, takda siapa nak wall pun :( haih, skrg ni semua buat hal masingmasing dah. tak bestnyaaa -.- AB pun sibuk dah dgn kerja kerja kerja. haih. dah takda masa nak lepak semua. rindu dkt Ainku Shafira. rinduu laa! semua rinduuuu <33 tetiba jee aku nak nangis entah apa sbb aku pun taktahuu. bak kata sarah, 'dah lah bunga, kau mmg asyik nangis. orang tak buatapa pun kau nak nangis'. haihhhh. mengeluh dan mengeluh memikirkan masa akan datang yg makin lama kita akan di tinggalkan seorang diri. semua busy dgn life masingmasing. sampai di sini jee aku merapu. i'll miss youu (;

No comments:

Post a Comment