TUAN EMPUNYA BLOGGER.

PENGIKUT SEKALIAN.

Thursday, December 9, 2010

today adalah hari yg paling aku benci. kenapa benci? ehh. sukahati aku laa. tak kacau kau pun. heee. act harini exam account. aku rasa nak panjat pokok and terjun jea. boleh tak? tak boleh? apasal tak boleh? sukahati aku laa. sibuk jea. hehe. bangun jea dgn tak mandi tak apa terus duduk depan computer. apa nak jadi dgn kau ni bunga? haih. hadoii. account? hum, berdoa jea laa kejap lagi. kenapa laa account ni tak mcm 1+1=2 kan senang? hehe. mesti dapat A kalau senang mcmtu (: yeayy. i lovve youu 08 disember 2010 (: kenapa suka? ehh. sukahati aku laa. haish, tak pernah laa tak sibuk. haha. nak gosok baju sekolah nii. malasnyaa. makin hari makin malas jea aku ni -.- woo. dia kata nak hangout sabtu ni, harapharap confirm laa. rinduu dkt dia. honeymadu, i janji i dah taknak buat semua tu, i serik yangg. for your info, i dah text dia and i harap tu last text i untuk dia. biee marah i eh? alaaaa. i bukan taknak datang rumah, terlajak tidur laa -.- salah siapa? haa. salah you laa. bergayut semalam dgn i sampai jam 3 tuu kenapa? haa. padan muka, takpa. kejap lagi kita jumpa yea sweetgula? i do love you. muahh. nak siapsiap. bai <33

No comments:

Post a Comment