TUAN EMPUNYA BLOGGER.

PENGIKUT SEKALIAN.

Tuesday, December 14, 2010


Bunga comel?

pewitt. dah lama tak merepek. haha. malas nak buka, taktahu kenapa? tetiba harini rajin. saya suka awak. haha. tak percaya kan? percaya laa gila. manja and fuad, awak sahabat terhebat. dah perfect untuk aku :P best wehh hangout haritu. mcmmcm perangai ada laa. hahah. sampai letih aku. to honeymadu<33 saya rindu awak laa. haih. takkan pasal phone nak merajuk kot yangg? eleh. manja betul :P kenapa bunga comel? comel mana bunga tu? haha. entah laa. suka pula ayat tu. SKJP2. bila nak buat reunion? rindu zaman kanakkanak riang dulu. wahh, before semua buat hal masingmasing nanti -.- aku ni ada lagi satu paper, mcm dah merdeka. haha :D Ekonomi Asas, awak tggu saya tau. hee. okayy, malam ni nak study kot. lepastu tett. heeee. AB? hahaha. i lovve youu <33 bai.

No comments:

Post a Comment